tirsdag den 19. april 2011

My left foot….

 

….har det fint.
Det er straks værre med den højre: ((

VI har projekt “Mal træværket” igang, og jeg ville på nedtrapning..hhhehee…get it!? Nedtrapning! Stod på en trappestige, med kun 2 trin….valgte den hurtige vej ned..Ikke så sjovt lige dér.

Tro det eller lad være…..der blev faktisk nævnt, at jeg havde spildt malingen..hihih…”HEY, kig lige på min fod!” : D

Heller ikke så sjovt nu…Lasse knokler rundt med maling, opvartning og hundeluftning. Ungerne er heldigvis afsat til mine forældre.

Jeg “hygger” så med RICE….(Ro, Is, Compression og Elevation) og nu en gang Harry Potter and the deathly hallows 1….igen.
Fantastisk.

IMAG0677

4 kommentarer:

  1. He he he, det så ikke godt ut. Jeg har malt barnerom men klarte ikke samme kunststykke som deg. Jeg har sjekket bloggen min og den er åpen for alle kommentarer hmmm Ha en riktig god påske, stort knus herfra

    SvarSlet
  2. Hihihii.....fangede den godt...tjekker med det samme.:)))

    SvarSlet
  3. Ja den er da pænt farvet ;0)

    SvarSlet
  4. Det er ingenting...billedet er fra i går :))

    SvarSlet